sobota

:)))

Dawno mnie tu nie było ;// Nawet bardzo dawno.. ale całe wakacje nie miałam dostępu do kompa, potem byłam chora bla bla.. Dzisiejsza stylizacja jest zwykłą stylizacją zrobioną na mojej doll :))









Nie jest to jakaś rewelacja, ale zbyt długo nie było postów ;//

piątek

holiday :D

KOniecznie chciałam coś dopasować do tej kamizelki. Wyszło całkiem dobrze :) :






Stylizacja robiona na Gabisa9.

W niedziele 26.06 wyjeżdżam na 3 tygodnie !!! postów nie będzie (logiczne) :)


KOCHAM WAKACJE, LAMY I PIEROGI :D

środa

:(

Co zrobie jakąś stylizacje to gdzieś wejde i potem mi sie ładuje 3 godziny i dupa :3 Tak też było dzisiaj :( Pokazuje więc zalązek mojej stylizacji:


:(

czwartek

hollywood

Dzisiejsza stylizacja została wykonana w star plazie. Głównym elementem tej kreacji miała być torbka ze sklepu young hollywood. Nie wyszło najlepiej, ale dawno nie było posta więc:




torebka: young hollywood
kostium: wild candy
buty: young hollywood
pasek: voile/archive
pióra: splendit
kolczyki: splendit

:)

wtorek

flowers

KOlejna stylizacja wykonana na Gabisi9. Tym razem też bardziej kolorowo:) :







Fryzura i makijaż nie pasuja, ale nie miałam jak ich zmienić :)

spodenki: elle
kostium: sqlash
zegarek: Bizou
bransoletki: elle
buty: PPQ
pasek:elle
telefon: Rio
naszyjnik: Bizou

sobota

brown :D

Wreszcie coś mnie tkneło :D zrobiłam stylizacje:) Jak dla mnie jest ok. Wykonałam ją na Gabisi9 :) :








Bluzka: Rio (hot buys)
tunika: Rio
kurteczka: Pretty in love
spodenki: Rio
torebka: RiViera
buty: Archive
pasek: Bizou
bransoletki: RiViera
kolczyki: RiViera

:D

:D

MAm podniete ! zamawiam sobie cudowną czerwoną bluze i sweterek ze strony /loelstyle.com/ . Moja koleżanka zamawia ze mną :D

:D :D :D ;D :D :D :D :D :D ;D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

piątek

:(

Twórczo -.- Z resztą widać po tytule posta :( Stylizacja:




Zero dodatków. Nic nie mam więc tego , a sp świeci pustkami. Stylizacje robiłam w apartamencie. Badziewie straszne o.o No to tego, za godzine jade do opery x.X...




*nie daje spisu rzeczy bo nie mam czasu :(

wtorek

bazar :)

Zajrzałam do bazaru i wyłapałam kilka rzeczy. Poszukiwałam czegoś innego, ale jestem zadowolona z zakupu :) :



1. Spodnie ze sklepu Bizou. (10sd)
2. Bluzka ze sklepu Fudge. (3sd)
3. Bluzka ze sklepu Voile. (16sd)
4. Narzutka ze sklepu Philosophy. (56sd)
5. Bluzka ze sklepu Bizou. (16sd)

:)

black inspiration

Ostatnio czarno :( Nie mam na nic weny, a jak juz coś zrobie to nic z tego nie wychodzi. Dzisiejsza stylizacja też jest nijaka:



Jak widzicie coś ze mną nie tak :( No, ale mniejsza. Kamizelka, 'podspodnik', koszulka, spodnie, buty, jakieś dodatki i tyle :( Jutro postaram się zrobić coś więcej :)


'podspodnik':Bizou(6sd)
bluzka:Identi tee(20sm' 2sd)
kamizelka:Fallen Angel(8sd)
spodnie:Bizou(7sd)
buty:Miss sixty(16sd)
torba: YSL(36sd)
zawieszka/naszyjnik:Otto(50sm;5sd)
broszka:Glam'rus(40sm' 4sd)
Bransoletka:Voile(20sm' 2sd)
okulary:spectacular(5sd)

poniedziałek

:(

Wczoraj mnie nie było przez cały dzień, dzisiaj też dopiero wróciłam. Notki juz nie będzie. Nie mam siły :(

sobota

let them eat cake.

Dzisiaj stylizacja w trochę innej tonacji niż poprzednie :





Do bluzki z napisem: let them eat cake dobrałam 'dziurawe' spodnie, pod spód szare spodnie. Do tego sweterek, kamizelka, butki i dodatki. Nie jest to nic wspaniałego, ale jak dla mnie jest ok. :)


bluzka-Bizou (10sd)
spodnie-Bizou (8sd)
spodnie 2-Otto (90sm' 9sd)
sweter-stardoll (50sm' 5sd)
kamizelka-Fallen Angel (100sm' 10sd)
buty-Killah (16sd)
bransoletki-Liujo (19sm' 2sd)
okulary-otto (40sm' 4sd)

czwartek

lovely purple .

Dzisiaj kolejna stylizacja:)





Myślałam, że nic nie wyjdzie z mojego połączenia fioletu i niebieskiego, ale wyszło całkiem dobrze. Buty i kolczyki nie do końca pasują, ale nie wiem czy gdybym bardziej je dopasowała czy by się to nie gryzło. Kapelusz użyłam jako torebki :) Ogólnie chyba nie jest źle, sami ocencie:)




spódnica-Perfect Day (9sd)
bluzka-archive (8sd)
sweterek-stardoll (50sm' 5sd)
chustka-Pretty in love (50sm' 5sd)
kapelusz/torebka-Decades (3sd)
buty-Miss sixty (12sd)
Pasek-Bizou (10sm' 1sd)
kolczyki-otto (40sm' 4sd)
kwiatek-splendit (50sm' 5sd)
opaska-splendit (40sm' 4sd)


:)

makijaż (1)

Jak niedawno mówiłam będe dodawała makijaże, rzadko, ale będą :) Oto pierwszy z nich :



Starałam się aby był wiosenny. Efekt jest ok(wg mnie oczywiście). Dobra po krótku opisze wykonanie tego makijażu: Pomalowałam rzęsy tuszem wydłużającym. Następnie nałożyłam fioletowy cień, przy nim czerwony i pomarańczowaty :) Dalej nałożyłam niebieski cień, przy dole żołty, maznełam kredką i pudrem :) Cała filozofia :) ..

Colors.

Dzisiejsza stylizacja to nic specjalnego. :)



Właściwie to nie miałam weny. :( Do 'oporządzenia' wybrałam kolorowy top. Pod spód dałam inny-czarny top. Chciałam troche podkreślić kolory (nie wyszło). Do tego spódniczka, butki i biżuteria :) Jeśli ktoś nie wie co to jest to na głowie to ja też nie wiem :( MIało służyć jako spinka (nie widać wiem) :( Buty mnie nie przekonują, ale chyba nie jest aż tak źle :) Cała stylizacja wyszła dość drogo :(

top1- PPQ- 18sd
top2- Perfect day- 8sd
spódniczka- stardoll- 40sm' 4sd
pasek- YSL- 12sd
buty- YSL- 25sd
spina- PPQ- 10sd
naszyjnik- otto- 50sm' 5sd
bransoletka1- otto- 40sm' 4sd
bransoletka2- otto- 50sm; 5sd

wtorek

pink shorts.

Stworzyłam kolejną stylizacje. Nie jest do końca udana, ale zawsze coś. Przynajmniej sie "dokształcam" jeśli chodzi o mode. A więc tak. To jest stylizacja:



Do różowych szortów dobrałam biały top. szukałam jakiejś katanki, ale nie znalazłam nic ciekawego, więc założyłam coś na wzór swetra. Długiego w paski. Uznałam, że dodam coś żółtego/cytrynowego aby stworzyć kontrast. Nie znalazłam butów więc założyłam zwyczajne baletki, do których dodałam 'zaczepki'. Do tego bransoletki, naszyjnik,pasek i okulary.Od razu mówie, że paznokci nie malowałam/zmieniałam więc są takie same jak je pomalowalam na swojej doll. Całość nie robi szału, ale nie jest też źle..


szorty-Pretty in love-40sm' 4sd
sweter-DiViera-10sd
top-Bizou-50sm' 5sd
buty-Basics-20sm' 2sd
zaczepki-DiViera- 29sm'3sd- szt.
bransoletki-Rio-10sm'1sd & Otto-40sm' 4sd
naszyjnik-baby Phat-10sd
pasek-Rio-3sd (przecenione z 6sd)
okulary-DiViera-49sm'50sd

brown jacket.

W piątek wróciłam z wycieczki. NIe było posta bo odsypiałam, a poza tym jestem przeziębiona, zmęczona itd. Dziś przeglądałam sobie sp i postanowiłam stworzyć jakąś stylizacje, ale o tym za chwile. Najpierw chcę powiedzieć, że postaram się zrobić też jakiś 'kącik' dla chłopaków. Będzie to oczywiście o stardoll. Pewnie jakieś stylizacje, ciuchy warte uwagi dla chłopaków, itp. Postaram się con jakiś czas dodać jakieś makijaże. Nie będzie ich dużo bo blog jest głównie o modzie, ale z 3 w miesiącu :) POstaram się też wykupić w końcu tą reklame bo nie widze aby ktoś czytał tego bloga! No, ale mniejsza przynajmniej mam jak zabić czas. Dobra przejde teraz do mojej stylizacji :




Chciałam coś dopasować do tej kurteczki. Uważam, że jest całkiem fajna :) Dobrałam do niej czarne spodnie z kieszeniami. Założyłam koturny ze skarpetami. Do tego dołożyłam jeszcze jedne skarpety-jaśniejsze. Nie mogłam się zdecydować co do torby, ale w końcu padło na tą. Dołożyłam do niej naszyjnik, który robi za zawieszke. Dałam też bransoletki, i kapelusik. Chciałam jakiś ciemniejszy, ale nie znalazłam odpowiedniego a potem stwierdziłam, że troche rozjaśnia stylizacje i pasuje do bransoletek. Myślałam, że efekt będzie gorszy, ale nie jest źle. Co sądzicie ?

Przy okazji chciałam si pochwalić, że dodałam muzyke na bloga :) Wskazówki z bloga stardoll-i-my bardzo sie przydały :)


kurteczka- Miss sixty-18sd
spodnie- Bizou -7sd
top- Fallen Angel-40sm' 4sd
buty- stardoll-50sm' 5sd
skarpety- stardoll-30sm' 3sd
torebka- YSL- 36sd
wisior- Liujo-29sm' 3sd
bransoletki- DiViera- 4sd
pasek- Bizou- 10sm' 1sd
kapelusz- Otto- 50sm' 5sd

sobota

stylizacje

Postanowiłam dać kilka stylizacji, niektóre są "świeże" inne to starocie z albumu. Nie będe się tu rozpisywać. Wszystko ocenicie sobie sami :





Nie są to arcydzieła, ale zawsze coś :)

Killah


Pomyślałam aby co jakiś czas przeglądać sklepy w sp i pokazać kilka rzeczy wartych uwagi. Na początek wzięłam sklep Killah. Teraz krótko opisze rzeczy, które wybrałam:
1. Jest to bluzka w biało-różowe paski. Byłaby nudna gdyby nie nadruk zajęczych uszu. Z uszami ta bluzka wygląda naprawde ciekawie. Radziłabym dobrać do niej coś z podwyższonym stanem.Osobiście uważam, że bardziej pasuje do spódniczki niż spodni, ale ze spodniami też pewnie można zrobić coś ciekawego.

2. Niebieska kamizeleczka. Zawsze przyda się do stylizacji, ma kieszonki więc nie jest "taka" zwykła. Polecałabym ją nosić raczej do spodni, i nie łączyć ze złotem. Jeśli nie macie pomysłu na dodatek proponuje założyć cienki pasek w miejscu "zwężenia".

3. Można powiedzieć, że ta bluzka jest zwyczajna, ale uważam, że ma ciekawe nadruki. Oczywiście można dobrać do niej wspaniałe dodatki, więc nie ma problemu z ciekawym założeniem jej. Radze też oczywiście ubrać do niej spodnie..

4. Kocham ten sweterek. Długie rękaw, dosyć krótki, dekolt-serek a do tego ten turkus. No po prostu jest świetny. Szczerze powiedziawszy nie mam co do niego jeszcze planów, ale kupiłam go. Polecam go do raczej zwczajnych stylizacji :)

5. Numer piąty to bluzka ciekawego koloru, wiązana na dole z prześlicznymi serduszkami. Strasznie mi sie podoba. Ma w sobie coś, ale nie jestem pewna z czym bym ją połączyła. Na razie myślałam o rurkach koloru serduszek + dodatki oczywiście, no ale nie wiem. W każdym razie gorąco polecam te bluzke.

6. Narzutka. Nie jestem co do niej przekonana, ale nie jest zła. Na pierwszy rzut oka wydawała mi sie troche kiczowata, ale przyjżałam się jej troche i uznałam, że jest ok. W stylizacji z nią na pewno byłby pasek i biżuteria. Może kiedyś coś z nią zrobie :)

7. Ostatni "łup" dzisiaj. Buty. Mam je od dość dawna. W sumie to podobają mi sie. Można z nimi zrobić fajne stylizacje. Pare razy naprawde mi sie przdały. Radziłabym raczej do spodni koloru czarnego..

Zmiana

A więc postaram się w miare możliwości pisać już regularnie. Od razu mówie, że w poniedziałek jade na 5-cio dniową wycieczke, więc mnie nie będzie(logiczne). A teraz przejde do sprawy: POstaram sie pisać znowu z tą tlko różnicą, że kiedy nie będe miała czasu na szukanie czegoś specjalnego będe pokazywała jakieś moje stylizacje, strony z albumów itd. POstaram się też o jakąś reklame. Może na stardoll-i-my. Nie wiem jeszcze.. W każdym razie postaram się jakoś ulepszyć tego oto bloga, aby miał chociaż jednego czytelnika. To by było na tyle :)


Kocham deszcz :)

niedziela

sax_star_silvia


sax_star_silvia - dzisiejsza cg. Zacznę jak zwykle od opisu ubioru: sukienka jest śliczna. Okulary w dłoni i bransoletka dodają stylu i szyku. Dałabym inne buty, ale te też nie są złe :D Teraz apartament: Tu mam zastrzeżenia! Pokój z szafą jest bardzo ładny, reszta jest zamknięta więc nie ma co tu więcej pisać -.-. Elementy twarzy są ok, makijaż zwykły czarny, no ale równy więc dobrze. Do tego sztuczne rzęsy, puder, błyszczyk.. w sumie ok. Paznokcie długie, czarne +odżywka, niech będzie .. :D Zobaczyłam też na album (uważam, że cg powinna mieć wszystko ładnie urządzone a nie tylko ubiór i makijaż), ale spokojnie twój album jest bardzo ładny. Zawiodłam się trochę na scenerii, gdyż nie masz żadnej.. Uważam, że twój styl jest dobry, i że pod wieloma względami przerastasz cg, którą oceniałam poprzednio. :D A teraz żegnam, zrobiłam ciasto i mam zamiar obżerać się do końca dnia :D

sobota

super_sandra100


Dzisiaj ocena ncg. Super_sandra100 to ncg. KIedy zobaczylam jej dollke powiedzialam-"wow, kobieto masz styl". Doskonale dobralas ciuchy, wlosy też oryginalne. I dodatek w postaci kubka kawy- wietnie. Apartament też jest wietny, może wszystkie pokoje nie są AŻ tak dopracowane, ale jest super. Makijaż-hm.. dalas sztuczne rzęsy, kredka, puder i blyszczyk. Możnaby się przyczepić o brak makijażu oczu, ale raczej nie mialas zbyt dużych możliwosci ponieważ nie byloby go widać (przez rzęsy), ale ja uważam, że makijaż i tak jest bardzo ladny, a do tego odpowiednie elementy twarzy. Pazurki są czyste, ale nie masz żadnego lakieru a te są drogie więc trudno.. Więc jednym zdaniem : Ociekasz zajebistocią xD

anactacia2001


Znalazlam bardzo ciekawy album. Kreatywny i inny niż reszta stardollowych albumików z serii "jestem kopiarą! Widzisz?". Będe się streszczać. Troche sie rozleniwilam, ale idzie dlugi weekend. Sami rozumiecie :3. NO więc tak: Album jest kreatywny. Do okladki dodalabym więcej żeczy, ale tak to jest slicznie. Jest nawet spis tresci i ponumerowane strony (i to aż do 40). Album super wszystko sie ladnie zgrywa i każda strona ma swój sty :> A teraz kończe i rozpoczynam swój szczodry weekend :D

czwartek

organizacyjne..

Z powodu szkoly, przyjaciól, rodziny i innych, posty będą dodawane żadziej 8c

Patrycja16016


Nie no nie moge ! Ale mnie bolą nogi x.X. Mniejsza, wracam do tematu: Makijaż.. Już byl na blogu makijaz wiec to oznacza, że wytrzymalam tydzień prowadząc bloga w miare systematycznie. Jestem z siebie zadowolona. Dobra, wracając do wlaciwej tresci tego posta to tak: Nie szukalam dlugo. Znalazlam swietny makijaz. Patrycja16016 ma swietny barwny makijaż. Wszystko jest ladnie, elementy twarzy pasują, fryzura ok, piorka są swietne, dodaja troche wiecej oryginalnosci. Może nie do końca w tym samym miejscu umiecilabym pieprzyki, masz laska swietny styl. Oby tak dalej !..

środa

Nati-1234


Niemoge sie odczekac do wielkanocy :D Dzisiaj czas na apartament. Znalazlam idealny. Ten apartament ma w sobie to cos. Odpowiednio dobrany styl, kolor, nie przesadzone szczególy. Jest wspaniale. Wszystkie pokoje są doskonale. Najbardziej urzekl mnie pokoj gdzie jest napis "cry", oraz pokoj brązowy. Kocham twoj apartament *.*

wtorek

Alex.Hall1995


Poniedziałek ! czas na kreacje. Znalazłam coś dopasowanego, w dobrym i lekkim stylu. Ta dziewczyna ma w sobie coś, a jej kreacje uwielbiam. Kolory odpowiednio dobrane, wszystko dopasowane. Zmieniłabym torebkę, ale ta nie jest zła 8) Zadbałaś o dodatek(branzoletka). Jest świetnie, więc nie bede sie rozpisywać xD Co sądzicie o tej kreacji ?...

niedziela

Elwira17 - cg


Elwira17 - cg, a tag że ncg. Przypuszczam, że nie wygrala w sprawiedliwym glosowaniu. Tradycyjnie najpierw ubiór : torebka,bluzka i spodnie pasują do siebie, ale marynarka, buty i bandana ? Zalamka. Wygląda to troche kiczowato. Dopasowalabys chociaz kolorystyke, ale nie. totalna klapa. Dalej apartament : pokój z szafą jest ladny (nierozumiem tylko zastosowania tych lampionow, no ale mniejsza o to). Drugi pokój to wnetrze i swieczki. Reszta zamknieta. Nie wysililas sie. Teraz makijaż : Masz duzo kosmetyków a uzylas tylko tuszu ! Elementy twarzy sa ok. Nie podoba mi sie pieprzyk i kolor ust. Piegi, fryzura ok. Paznokcie niepomalowane. Nie zaslugujesz na miano cg, zreszta ncg tez nie, nie bierz tego do siebie to tylko moja opinia...

sobota

OLANnnA - ncg


Wczoraj nie bylo notki tak wiem. Nawalilam. Znalazlam ciekawy album, no ale nie wyrobilam sie ze wszystkim itd.. Dzisiaj ocena ncg. Zaczne od ubioru: ciuchy dobrze dopasowane, ladnie to wygląda. Może nie jest wymyslnie, ale elementy odpowiednio dobrane. Nie przesadzilas z niczym, za co +. Teraz apartament: Pokoje otwarte ocenilabym na 4, (w skali ocen szkolnych xD), więc jest dobrze. Pokój z szafą.. troche za dużo rzeczy. reszta jest w sumie ok (wiem, że trudno zrobić choć jeden pokój z jednego doladowania, a trzeba jeszcze kupić ciuchy). Strasznie podoba mi sie penthouse(czy jak to zwą), pokój po lewej. Dobrze go zaaranżowalas ( cokolwiek to znaczy xD). Dalabym więcej szczególów z przodu ( jaka szafka czy cos), ale jest ok. Lecimy dalej, makijaż : zwyczajny (czarno-bialy + blyszczyk i puder) Jest w miare równo (chociaż nie wychodzilabym tak wysoko z makijażem. Elementy twarzy, fryzura są ok. Pazurki zwyczajne ale dobra dlugosc. Oguólnie jest ok, spokojnie zaslugujesz na miano ncg Polski. Dopracuj szczególy i będzie git xD

piątek

MiSs_KiNgUsIa_9


Na początek chce sie pochwalić nowym naglówkiem :D Niestety to nie ja wykonalam to cudo 8c Ale walić mój brak talentu. Wykonala go Anndoll88,jeste genialna :D Mysle, że niedlugo, bedzie mozna zobaczyc post z występowaniem Anndoll88, jesli sie zgodzi oczywicie ;D Dobra teraz sie streszczam. Dzisiaj 'dzień scenerii", myslalam, że trudno jest znaleć makijaz, a tu Helloo, wyskakuje czwartek. Ale udalo sie. Po dlugich i meczacych poszukiwaniach znalazlam. Nie robie tu reklamy albo co, ale uważam, że moja siostra ma scenerie które zasluguja na miejsce w tym blogu. Moimi "idolami" są - "Valentine day", "..." i "hallowenowe spotkanie". Inne też mi sie podobają :) Te scenerie z tego co widze byly robione bardzo dawno, ale są swietne. Gratuluje udanych scenerii. :D

czwartek

OXOX_Aga


Dzisiaj sroda, wszędzie szaro. Trudno już uchwycić inny makijaż niż nasz tradycyjny czarno-bialy. Przeglądalam stardoll w poszukiwaniu czego naprawde mocnego i znalazlam, OXOX_Aga ma swietne wyczucie stylu, ale najbardziej zaskoczyl mnie jej cudowny makijaż. Co mnie najbardziej urzeklo ? Makijaż jest kolorowy(a ja mam aktualnie, mega zapotrzebowanie na kolory), jest żywy, dobrze skomponowany, a do tego odpowiednio nalozony puder. Ostatnio nieczęsto spotykam się z tak dobrymi makijażami, zwlaszcza, że jest dopasowana fryzura i ubiór. Pazurki pomalowane zwyczajnie, ale tatuaż dodal im uroku. Jednym zdaniem: Wszystko sie komponuje, jest wyraziscie i kocham cie laska za ten makijaż :D

środa

Wprowadzenie.

A więc, Witam wszystkich, którzy mają lub nie mają zamiar czytać tego bloga. Na początek napisze o czym będzie blog. No to tak :

1.Nie będzie tu żadnych darmówek, nowoci itp. Jest mnóstwo blogów z tego typu rzeczami. Będe oryginalna xD

2.Moja koncepcja jest taka aby w każdy dzień tygodnia bylo cos innego, czyli: poniedzialek-kreatywna doll, wtorek- wspanialy apartament, sroda- genialny makijaż, czwartek-niesamowita sceneria, piatek-ciekawy album, sobota- ocena ncg, niedziela-ocena cg. Chodzi o to, że codziennie będe pisala posta gdzie umieszcze kreatywną osobe. Kazdy dzien odpowiada poszczególnej kategorii. W pierwszej liczy sie ubiór, w drugiej nie będzie calego apartamentu tylko pokój, który najbardziej mnie zaciekawil,w trzeciej makijaż, ale też paznokcie, cztery i pięć - oryginalnoć, pomysl, wykonanie, w szesc i siedem oceniać będe czy dana osoba zasluzyla na miano ncg i cg :)

3.Jeli masz obrażać nie komentuj.

4.Zachecam do dodania sie do obserwatorów, jeli będzie okolo 100, zrobie loterie ..

5.Mam nadzieje, że będziecie zaglądać na bloga..


Milego czytania :D